Jag säger bara en sak...

DAGIS TACK!!! Vilken dag....Moa, och Albin med för den delen, har varit helt crazy idag. Det har varit bus, stör, gnäll osv heeeellla dagen lång..inget störigt gnäll utan bara sånt där "jag är rastlös gnäll, vad ska jag göra?"
Det märks så mycket att det var ca 2 veckor sedan Moa var på dagis och hon ska vara hemma hela denna veckan också. På tisdag är det dags för dagis igen och även Albins inskolning börjar då. Men det lämnar jag över till Dennis för då har jag börjat jobba :)
Vi är inga föräldrar som göra det "lätt" för sig och sätter barnen framför tvn...och för den delen så kan inte Moa se så mycket på tv. Max 1 ½ timme, knappt det, sen blir hon rastlös. Albin tittar inte alls på tvn. Så idag har det blivit lek på deras rum. Dem leker jättefint ihop där uppe, och då har vi fixat lite på nedanvåningen. Även spelat spel, byggt pussel och så har vi varit hos Clara och lekt. Dit kom även Elin. Det var toppen och 2 timmar senare åkte vi hem.



Moa, Clara o Elin leker med lera.
Nu har maten landat i magen, barnen är nattade och på insomning och vi har slagit ner bakdelen i soffan. Skönt!!! Jag ska plugga lite tänkte jag och sen blir det en god kvällsfika på det. Sugen på glögg är jag också, kanske får ta säsongens sista mugg ?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0