Jag får besök :)

Jajamen, idag väntas det besök från Malmö. Hatti kommer till mig :) Tycker vi om. Vi brukar ses 2-3 gånger om året och har då en massa att prata om. Vi träffades när vi läste till udersköterskor på Nils Fredrikssons utbildning vilket var 04/05 så det är ett antal år sedan. Hon är lika gammal/ung som min mamma men vad gör det. Åldern är bara en siffra och vi har hur trevligt som helst.
Annars idag då, kallt som f*n idag också, glad jag inte jobbar...hihihi. Har i alla fall varit o lämnat barnen på dagis, vilket gick super, Som alltid nuförtiden :) Känner mig seg och slö o har lite huvudvärk. Har tagit en tablett så jag hoppas den hjälper. Tanken var en löprunda nu på morgonen men de var för kallt och ja  var inte riktigt sugen på det. Ska inte kännas som ett tvång utan jag ska göra det för att jag vill. Är inne i en period nu då jag tycker det är väldigt roligt att springa och är sugen på det när det väl är så men nu har dennis jouren och jag har sumpat min chans för idag. Efter Hatti varit här så ska jag passa Alina o Lucas en stund, vi ska hämta Moa o Albin på dagis ihop och sen leka tills Linda kommer igen. Så dagen är fullspäckad som ni förstår :) Kul!!!
Nu ska jag duka fram fika....so long!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0