Jag blir gaaaaalllleeennnnn!!!!

Åhhh....ja, rubriken säger allt tycker jag. Jag håller helt enkelt på att bli galen. Grrr.... detta gnällande från Albin gör mig knäpp. Kommer ihåg att Moa var likadan när hon började på dagis. Det är väl den känslan att dem blir lämnade och sen när dem väl är hemma då så behöver dem en hela tiden. Han är tyst om han får vara hos mig och gärna bli buren då....men snälla nån, allt detta gnällande. Jag har sår i öronen o snart kommer nog psyket o hämtar mig för lite semester ;) Hahahaha...
Idag har jag även provat på livet som 4!! barns mamma...hahaha. Jag passade Lucas o Alina idag i ca 2 timmar men det gick toppen. Dem stora roade sig där uppe och dem små lekte ganska så fint här nere också men så fort jag reste mig från golvet så började Albin tjuta...scuk!!!





Det var en trevlig stund och alltid kul att kunna hjälpa en vän :)
sen blev det matlagning och precis när vi skulle sätta oss o äta så fick dennis larm...så klart. Jag o barnen fick äta själv och även jag fick ta läggningen själv..han var ju borta ett tag.
Nu är det äntligen kväll o jag försöker vila mitt huvud från allt väsen samt vila upp mig inför ännu en jobbdag imon. Barnen ska lämnas 06:30...(snark) och hämtas kl. 16 (stackare)...men jag tror inte dem tar någon skada av det. Tycker nog bara det är kul att få leka av sig. Idag blir det sängen tidigt, klockan ringer 05:00....god natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0