Inte i form :(

Usch nä..ingen bra dag idag. Har ont i magen, sånt konstigt knip hela tiden och så har jag ont i huvudet...scuk! Hatar verkligen att vara ur form. Jag vill ju vara pigg idag, min sista lediga dag för imon börjar ju verkligheten med jobb. En riktigt skit vecka egentligen...jobbar delad tur vilket betyder 7-11 och sen 14-18,30...verkligen hela dagen förstörd...MEN, de ska bli kul att komma tillbaka till mina kollegor. Dem är ju så härliga och goa och sen tar det väl bara en dag så är man inne i allt igen :)
Idag har vi inte gjort många knop...lekt och varit på runda och jag har även pluggat lite. Dennis är o tränar nu och Albin sover...Moa klipper o målar med målarfärg och jag hänger i soffan. Denna underbara film är från i morse...Albin o Moa "dansade".



Visst är dem söta? Nä, nu ska jag faktiskt passa på att vila mig en stund i soffan...kanske borde ta fram mina jobbkläder också...hahaha...var dem nu är? Legat undangömda i över 1 år..hmmmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0