Idag då?

Ja, nu är lördag morgonen kommen o vi har precis gått upp...skönt med sovmorgon. Sovmorgon är det ju nu när man får sova till 7 halv 8 och inte ställa klockan på halv 6 - 6 för att gå upp till jobb :)
Sovit gott har jag också gjort och känner mig utvilad...hungrig är jag också. Det är nu när jag varit så aktiv på jobb :) Hihihihi!!!! Skönt att få röra på sig så mycket.
Jaha...idag då?! Vad händer? Vi ska in till Malmö för att shoppa till Moas födelsedag...tänk, min lilla Moa fyller 3 år på måndag...woho!!! Vi ska dock inte ha kalas förrän nästa helg, på lördag för familjen och på söndag med lite kompisar på kulhuset. Blir en rolig helg för min lilla Moa. Vi här hemma firar så klart henne på måndag också. Jag ska sluta tidigare på jobb och så ska vi baka tårta. Blir även skönsång och paket på sängen :) Men men, de är på måndag det, idag är det lördag....helgen är miiiiinnnnnnn!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0