I skrivande stund

  

japp, i skrivande stund så sitter Albin här bredvid mig och bokstavligt talat...trycker in en macka i huvudet. Mums!! Hanhar även fått yoghurt. Gott tycker han :)
Även fast jag somnade vid 22 tiden igår så är jag trött idag...Albin har väckt mig 3 gånger i natt med att han är ledsen och hittar inte nappen. Det brukar han aldrig göra och jag är inte van vid dem där avbrotten mitt i sin allra bästa skönhetssömn ;) Så det känns morgonen efter + att det börjar nog kännas nu att man har jobbat 1 ½ vecka och inte är van vid att stiga upp när klockan ringer mellan halv 6 o 6. Puh...men sista jobbdagen denna veckan...Woho!!!!
nu ska jag ta o fixa det sista för att sen ta mig iväg till jobb...
Ha en bra dag alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0