hur har det gått då?!

Där där med att försöka "lura" sinnet att jag egentligen var på bättre humör än jag var...nja. Hann ju inte göra så mycket innan syrran o Jennifer kom och sen behövdes det inte göras så mycket mer. Jag glömde bort att jag var på dåligt humör och så blev jag så glad när dem var här. Och vi snackade på och barnen lekte i hela tre timmar utan ett knyst från dem, dock ett avbrott för lite lunch. Så underbart, dem 2 kusinerna har verkligen roligt ihop :) Tycker vi om!!
När dem sen gick så tog jag o barnen på oss och tog Nisse på en promenad. Jag hade bytat om till löparkläderna och promenaden tog oss till en fotbollsplan här i närheten och där körde jag intervall träning bl a Liverpoolaren medans Albin satt i vagnen och Moa sprang runt och "dribblade" med en fotboll. Tyckte hon var kul :)
Dagen har varit bra och jag blev ännu gladare efter att ha fått tränat....det mår man bra av så är det bara :) Ikväll står det pluggning på schemat för inget har blivit gjort idag. Moa har också sällskapat med mig i sängen där uppe nu 2 nätter (dennis sover på soffan när han har jour) så jag har inte velat ställa någon klocka på morgonen för att gå upp o läsa då. Så ikväll blir det hård plugg....ska ta mig en god fika till det också. På fredag är det 2 veckor kvar till tentan och på måndag börjar jag jobba...hur ska detta gå? :/ Känner mig väldigt osäker...





Syskonkärlek....det är kärlek det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0