Hur blir det då?

Ja, angående mina funderingar som jag hade häromdagen. Vilket träningsställe? Jo, efter överläggande med min man så kom vi fram till att fast det kostar 1000 kr mer här där vi bor för ett 6 månaders kort så tjänar jag på det i längden alltså under dessa 6 månader. Jag tänkte kanske träna ca 3 dagar i veckan och det kostar ca 50 kr att köra fram o tillbaka så det skulle bli 150 kr extra i veckan på bensin...vilket skulle resultera i 150 * 25 veckor = 3750 kr extra i bensinkostnader under 6 månader vilket betyder att träningskortet blir mycket dyrare....så det får bli på anläggningen här i vår by :) Klart slut!
Idag då...jo, snart dags att bege sig till jobb för ett delat tur pass. Så på min rast idag blir det en löprunda..skönt!! Dock är jag ruskigt trött idag och fattade knappt att klockan ringde i morse. Jag snoozade och snoozade...*snark* Kanske får bli en power nap också under rasten ;) hihihi!
Nä, nu blir det en borste på tanden och kläder på kroppen och sen upp på cykeln för att börja min jobbdag...ha en bra dag alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0