Hemma igen...

Åhhh...vad det är skönt att vara hemma...nu är ytterliggaren en jobbdag över o imon är det onsdag :) Tiden rusar som alltid...det är dock väldigt kul att vara igång.
Albin har ju också haft sin första dag på dagis idag och det gick väl sådär. Han ville inte riktigt släppa Dennis och 2 gånger kom han 1 meter ifrån Dennis och blev ledsen och vände direkt tillbaka :( stackare...Vi får se hur det går. Känns som att det kanske kommer bli svårt med honom och jag som trodde tvärtom..att det skulle bli lättare med Albin för han är mer framåt än vad Moa var. Jaja, det ska nog gå vägen det också...
Nu ska jag bara ta det lugnt och njuta av mitt hem och min älskling...Trevlig kväll på er...



Ser ni regnbågen? Den såg jag o Moa häromdagen när vi var ute o gick....synd det inte var finare väder bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0