Hemma igen...

Japp då kan man bocka av tekniska museet också på sin lista över besökta ställen. Det var ingen wow succé eller sådär AHA...men helt ok. Mycket saker fungerade inte :( men andra saker var roliga att prova. Jag mitt dumma nöt glömde ju kameran (som alltid)...SUCK!! Ni får nöja er med mobilfoto...



Moa o Dennis i flygledar tornet ;)



På dem spelande plattorna...det var Moas favorit



En liten förvirrande bild eller?!
Nu ska jag ta och bada mina barn, får se om det blir en löprunda ikväll, själv i så fall för Maria kunde inte :( Sen  blir det till att plugga för hela slanten när barnen somnat och paket inslagning av Moas paket :) Hoppas hon blir glad imon. Nä....dags för badet. Trevlig kväll alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0