Helt o hållet lealös :)

Låter det konstigt?! Kanske så men usch alltså, vilken dag. Jobbad från 7:15-15:45. En sån här jobbdag för mig ser ut som följande...ex: Sortera Skanskas post på diverse avdelningar (ca 40 min), köra till Skanska i Malmö för att lämna posten och tillbaka för att börja kamma postnummer 233 37 (sortera in posten på respektive hushåll), packa buntar till 4 olika buntställen, packa cykelväskorna fulla...suck!! tungt!!! När klockan är ca 10:45 går jag in o äter i ca 30 min. Sen bär det ut på cykelrundan vilket idag var en STOR runda på närmare 700 hushåll och den började efter fikan ute på tur va 11:30. Måna hushåll senare så var jag inne på posten igen kl. 15:35, alltså 4!! timmar på cykelrunda idag. Gissa om jag rör mig på jobb. Det enda tiden då jag inte rör min kropp är när jag sitter på min 30 min rast. Usch, fy vilken grym träning jag får...tycker vi om!!!
En sån här dag resulterar i att jag nu sitter i soffan med tomatröda kinder, nyduschad och myser under den absolut bästa filten i världen och väntar på, förhoppningsvis, en STOR påse med lösgodis som Dennis är iväg o fixar nu :) Min kropp känns så avslappnad och helt o hållet lealös men det är en sån underbar känsla och jag tycker om den....MYCKET!!!! Nu kom godiset....woho!!!! Trevlig kväll alla!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0