här kommer det...

dagens första och antagligen sista inlägg :( snyft va?! Hahha...ledsen men dagen idag ahr rullat på i ett. I morse var det tenta kl. 9 i eslöv så jag körde vid 8 tiden. F*n vad svårt den var :( Jag satt i stort sett tidenut, gick 15 min innan tiden var slut. Alltså satt jag i 3 timmar o 45 min och när jag kom ut hade jag sån huvudvärk..puh!! Hade nog tänkt för mycket ;( hahaha...
Vägen hem var dryg och stark solsken i vattnig asfalt är ingen bra kombo..usch, såg knapt nåt o med huvudvärk så knappt ögonen ville vara öppna. Usch, hem kom jag i alla falll.
Väl hemma blev det bak inför kalaset imon och pizza bak till dagens middag :) Riktigt god blev den idag...helt perfekt och tusan vad gott det var.....MUMS!!!! Efter maten blev det promenad och nu är barnen i säng och Dennis är iväg med ett par kompisar och jag sitter här... ska ta o lägg ut en massa annonser på Tradera.
Det är så himla skönt nu när tentan är gjord för jag brukar alltid ta en vecka efter tentan till att inte tänka skola alls så nu kan jag göra precis vad jag vill utan att känna ågren och panik för att jag borde plugga istället.
Huvudet värker dock fortfarande, ska ta en tablett och sen får det nog bli sängen tidigt. Så här slut efter en tenta har jag aldrig varit. Usch, hoppas bara jag klarar den för det är en som jag absolut inte vill ha efter mig...Nä, fram med kameran och in på tradera...Så här fin var Moa vid negerbullsbaket...



Till mormor o morfar: Nu är det ett år sedan vi fick ta adjö från er, visste ju att den dagen skulle komma någongång men ändå så var jag inte alls förberedd på det. Kan inte fatta att det gått ett HELT år. Ett HELT år av saknad, såååå stor saknad. Tänker på er varje dag och kan fortfarande inte fatta att jag aldrig mer kommer få se er, träffa er, krama er och känna er. Saknar er så men jag hoppas innerligt att ni har det bra. Älskar er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0