FY FAN!!!!

jag är en sann djurvän och när djur far illa så blir jag så fruktansvärt illa berörd. Jag har så lätt till tårar då och när jag såg denna bild som någon hade publicerat på Facebook så kunde jag bara inte låta bli att fälla tårar. Fy fan säger jag bara...



Undertexten till bilden var:
Några ungar satte smällare i hundens mun & såg till att han inte kunde öppna munnen.
Sedan tände de på
.

Vad är det för jävla sjuka människor som gör något sånt här. Fruktansvärt!!! Det är sådana människor som blir mördare sen. Sjukt!!
Jag hoppas verkligen att dem åkt dit för detta och själv fick känna på hur det känns när en smällare går av i deras mun...Usch o fy...fan vad arg jag blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0