Fy attans...

Ja, fy bubblan vad jag är trött idag. Men det är minsann mer än jag som är så här trött...både jag o dennis har suttit o plurat i soffan nu ett tag...inte sett mycket av vårt program ;) Väldigt sällan jag är så här trött men idag är en sådan dag så efter detta inlägget ska jag bums gå o lägga mig...
Albins dag på dagis idag hade varit bra och dem sa att det inte hade varit några problem. Han bara skrattade hela tiden :) Han blev lämnad kl. 9 och hämtad klockan 14 vilket betyder både lunch och vila på dagis. Och allt hade gått super...han hade ätit jätte bra och sovit i lite mer än en timme så de är ok. Så himla skönt att det går så bra..får hoppas de fortsätter så.
Imorgon är min sista jobbdag denna veckan...skönt! Delad tur även imon men sen är jag ledig torsdag o fredag...På torsdag blir det mycket plugg inför tentan som är på fredag. Ska även passa Alina en stund samt springa milen i skogen. Måste även bli en handling och förberedande inför Moas kalas på lördag..hur ska jag hinna klämma in allt detta på torsdag?! Gärna under tiden barnen är på dagis...hmmmm.
Nä, nu hör jag hur sängen verkligen galer efter mig..God natt alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0