Funderingar

Ja, nu sitter jag här o funderar igen...det är jag mästare på ;) Denna gången funderar jag på träning. Jag älskar att träna men det som är roligast är att träna på gruppträningar, tycker jag. Jag tycker inte det är lika kul att ta mig till gymmet och köra ett pass där själv...
Här där vi bor är det himla dyrt och det är inte värt det....om jag vill träna alla gruppträningarna på detta stället vi har hos oss och köpa ett kort i 6 månader så skulle det kosta mig 2625 kr....ingen studentrabatt. (vilket jag så klart ska utnyttja nu när jag är student). Så kollade jag runt lite på internet och kikade in på friskis o svettis hemsida och tittade på deras priser... då skulle jag kunna köpa ett 6 månaders allkort, som jag kan träna alla gruppträningarna på, för endast 1700 kr inkl studentrabatt. Det är närmare 1000 kr i skillnad...SJUKT!!!! + att jag får dra av en viss summa på jobb för träningskortet...tror det är 75 %...så det blir inte så mycket jag behöver betala själv :)
Ska jag nappa på det eller?! Visst, jag får köra in till malmö när jag ska träna men kan det inte vara värt det? I alla fall 3 gånger i veckan. Tåls att tänka på... kanske ska ta o övertala mannen på det också :/ Jag röstar ju helt klart för friskis o svettis....


Kommentarer
Postat av: Angelica

Röstar på friskis :)) Funderar på att välja där igen nu när jag får det betalt och allt. :):) Kramizz

2012-01-16 @ 19:04:43
URL: http://fyraiiifamiljen.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0