Första dagen...

Japp, då var första dagen på jobb avklarad och det var kul att komma igång. Mycket info med tanke på att jag var i företagscentert...var ju ett tag sedan men efter ett tag så började allt falla på plats. Man glömmer snabbt men det kommer banne mig lika fort tillbaka också. Fick även köra lite postabil igen och kände mig som hemma direkt. Är ju lite ovanligt att sitta på höger sida i bilen och köra och få in snitsen så man kommer in bra till brevlådorna men det klarade jag galant. Känner bilen väl :)
Har dock saknat mina älskade små barn idag och när jag kom hem sov Albin redan och Moa var bara vaken en halvtimme innan det var dags för sängen. Blev mys i soffan innan förstås :)



Nu sover dem båda gott och jag slappar i soffan...lär nog själv sova gott i natt. Kanske en o annan dröm om jobbet...hahaah. Imon är det nya tag igen...woho!!!

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

det mesta jag har shoppat är fynd. och jag tjänade faktiskt helt okej på mcdonalds. villkoren har förbättras, vet försig inte när du arbetade där.

så jag har alltid möjlighet att spara några tusenlappar varje månad, vilket är viktigt för mig :)

2012-01-10 @ 10:08:37
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0