Fix o Don..

Jodå, hemma igen på den där pausen på ca 3 timmar...dock snart dags att bege sig iväg igen för att jobba till 18.30 :( Morgonen var hektiskt och detblev stressigt på jobb. En sådan dag då allt så klart kom samtidigt. Och en MASSA post var det och kunder och etc....suck!! Men plusset är att tiden går fort och så även idag :)
Nu när jag har varit hemma så var min tanke att jag skulle plugga hela den tiden men icke...de blir aldrig som jag tänkt mig. Istället gjorde jag annat nyttigt som att städa uppe o nere, bädda rent i Moas säng o i vår säng, dammade, dammsög och plockade undan och tvättade en maskin tvätt. Så....ikväll är det ett STORT måste att sätta sig med skolboken. Kan inte fatta att det är tenta på fredag men jag får helt enkelt förlita mig på tur denna gången :/
Nu ska jag äta färdigt min lunch som inte är jätte rolig...2 ägg och lite smoothie. Idé fattig som alltid..men god och nyttig i alla fall. Ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0