Det ska vara stort...

Ja, jag tycker verkligen att mjukis dressar ska vara STORA så därför brukar jag frågar Dennis om jag får låna hans....Så klart!!



Efter denna dag, som har bestått av 8 timmars jobb och ca 3 ½ timme på cykeln, i rent ut sagt SKIT VÄDER, så var det riktigt skönt att efter en varm och välbehövlig dusch dra på ovanstående :) Det var jätte kul att få komma ut i brevbäringen igen men premiär turen kunde ju ha bjudit på lite bättre väder. Det har BLÅST, regnat, skvätt, ösregnat och varit uppehåll...omväxlande väder får man ju säga, dock mindre kul att jobba i. Men men, med rätt kläder så går det också och jag kan säga att jag är riktigt mör i kroppen nu. Tänk...jag får betalt för så här bra träning. Kan de bli bättre?!
Ikväll måste jag verkligen pugga. Det har verkligen inte blivit mycket av den delen denna veckan. Har ju jobba heltid men nästa vecka jobbar jag bara 3 dagar..ledig torsdag o fredag. Fast på fredag är det tenta...puh!!
Nu ska jag först mysa med Moa innan hon ska läggas, sen blir det böckerna och uppgifterna :( Trevlig kväll på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0