Denna mage :( (varning för äckelmakare)

Ja, inte min mage utan min älskade lilla sons mage. Suck....vad ska man göra?! Igår kväll när jag gick in för att kolla honom som jag alltid gör innan jag går o lägger mig så luktade mindre än gott där inne, tog upp honom, bytade blöja och han bara skrek...inte kul att bli väckt.
Ner i säng igen och han hade svårt att somna. Låg o skrek omvartannat hela tiden och jag gick upp för att kolla honom igen, inget i blöjan men han låg o fes...hela tiden. Stackare. Verkade ha ont. Vi tog upp honom och gav honom sempers magdroppar och lite vatten och ner i säng igen och sen somnade han efter ett tag och då var klockan 12 på natten. Stackare.
När jag sen kommer in i hans rum nu på morgonen så står stanken som en vägg när jag öppnade dörren....tycker så synd om honom. Tar upp honom och hela pyjamasen runt magen och ryggen och benen är nerskiten (ursäkta ordvalet)....det luktade så fruktansvärt. Öppnade fönstert och ner med Albin i duschen. Pyjamasen kastade jag faktiskt (o nej, så rik är jag inte, men den var äcklig) Upp igen och dra ner alla sängkläderna, inklusive, kudde, täcke och spjälskydd till tvätten...allt luktade skit.
Vad är det med hans mage?! Jag tycker så synd om honom och hoppas snart att vi får svar på proverna om det är någon allergi. Då vet vi ju det och behöver inte ge honom något han inte tål. Men är det inte det så får dem ta andra prover för så här kan han ju inte ha det. Min stackars lilla gosse.



Nu ska jag o barnen ta på oss regnkläder och dylikt och bege oss ut i det underbara vädert....yipppeeee!!!! (nä, jag är inte ironisk..heheh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0