Där kom den...

Jajamen, nu har poletten ramlat ner. Kan man kanske säga..Sitter här o pluggar och var så orolig inför kapitel 6 där man skulle göra påläggskalkyler i tillverkande företag med alla dessa olika MO (materialomkostnader), TO (tillverkningsomkostnader), FO (försäljningsomkostnader) o AO (administrationsomkostnader) pålägg och dess uträkningar men när jag började räkna på det så fattade jag det direkt och behöver inte ens formelsamlingen som vi fått som hjälpmedel....woho till mig!!!!! :) Är kanske inte så dum som jag ser ut...haha.
Som alltid så blir ju saker roligare när man förstår det och det flyter på. Likaså nu såklart....nu blev det genast roligt med uppgifterna...
Barnen är i säng och ännu en kväll sitter jag här med plugg fast idag ska det dock inte bli lika länge som igår kväll. Idag ska jag även umgås med Dennis och soffan :)
Fick ett mail från en vän idag som skrev "jag fattar inte hur du hinner med allt...skolan, 2 små barn, träna, hemmet och så ska du snart börja jobba"...nä, det fattar inte jag själv ibland i heller och jag tror inte det är så bra att jag stannar upp och tänker på det i heller utan jag bara kör på. Jag tycker ju skolan,träning och min familj är så himla kul och det är nog en viktig faktor. För hade det inte varit kul så hade jag ju tröttnat för längesedan på träning och skola. Min familj är ju självklar och det är något jag aldrig kommer tröttna på. Mina älsklingar är det bästa som hänt mig...Dennis, Moa o Albin.



en "crazy" bild på mig o min man som Kasper (Moas kusin) tog på julafton...lite rolig faktiskt :) Nu fortsätter jag med mina uppgifter och hoppas på att det går lika smidigt alla uppgifterna igenom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0