Brrr.....

Ja, fy tusan vad kallt det varit idag. När jag kom till jobb idag så såg jag på listan att jag skulle vara förstärkare, vilket betyder att jag stäker upp som reklam utdelar på dem rundor som är för stora och behöver avlastning. Mindre kul men jag fick cykla vilket betyder motion :) Tycker vi om. Cykling och trapp springning..var ute o rörde mig i ca 2 ½ timme...undrar egentligen hur mycket jag förbränner under mina jobbdagar?! När jag var ute så hade jag så klart underställ, byxor, t-shirt, tjocktröja, jacka och pannband samt jobb vantar men den här kylan....shit, den gick igenom allt och jag avr så genomfrusen när rundan var klar. Frusen ända in i märgen....brrrr. Det blev en kopp te när jag kom in men inte ens den hjälpte. Så jag sprang runt med en tjock fleece jacka inomhus.
När klockan slog 15:45 så kom Dennis ner till jobb o lämnade Nisse och vagn o sen gick jag till dagis o hämtade mina gulliganer :) Och därefter gick vi hem, var hemma 16:45 och då blev det middag och ett hej o hej då i dörren till Dennis som skulle på övning. Efter middagen lekte jag med barnen, Moa bjöd på fika, sen har jag dammsugit och moppat golven...rent o fint igen :) Får se när Dennis kommer hem, men just nu ska jag ta en fika och sen ska jag måla mina naglar. Trevlig kväll alla, imon är jag ledig.....woho!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0