Bara 1 vecka kvar

Ja, nu är det en ny dag och hela familjen är uppe och Dennis har precis börjat en ny jour vecka. Min SISTA "lediga" vecka...eller sista vecka som mammaledig. Det innebär inte direkt ledigt men jag har inte varit på mitt jobb i alla fall...men snart så är det dags. Nästa måndag vid denna tiden är jag på jobb och sliter...hahaha. Jag har en lugn start...första veckan jobbar jag visseligen delad tur vilket suger MYCKET men veckan därefter jobbar jag bara 3 dagar och veckan efter det bara 2 dagar...så de känns lite lyxigt med en mjukstart. Jag ska ju bara jobba 75 %..har ju skolan på 50 % också och sen 2 små barn...är nog ingen risk att jag sitter sysslolös, eller?!
Nä, nu ska jag ta tag i hemmet...tvättmaskinen är färdig körd och ska hängas upp, det gör inte sig själv direkt. Sen ska jag faktiskt ta tag i Albins garderob. Idag har vi också fått tid till läkaren med Albin o hans mage, får se vad dem säger om det. Men nu.....tvätt upphängning....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0