arla morgon..

I skrivande stund har precis Albin vaknat med den störtsa laddningen i blöjan...suck!! Han har fått i sig frukost och nu leker han.



 Dennis sover och Moa sover...förhoppningsvis ett tag till :) Jag sitter själv med en kopp kaffe och 2 riktigt mjuka och saftiga mackor med makrill på:) MUMS!!! Hag har också hunnit ta en ducsh.
Jag försöker att vara effektiv för tanken är att jag o barnen ska ta bussen in till mamma idag och spendera lite tid med henne. Vi har dock en tid i eftermiddag att passa så vi ska vara hemma i tid också. Nisse ska också ut...både innan vi åker och när vi kommer hem innan vi ska iväg till nästa. Så lite pussel blir det allt när Dennis har jouren...men men. Tar vi bussen 10,08 så blir det bra...09,08 ännu bättre. O sen går bussen hem 12,40. Blir väl bra? 
Nästa ställe ska vi vara på 14,30 och det är hos Dennis föräldrar på fika :) Blir nog en bra dag idag också....
Nu ska jag fortsätta med morgon bestyren så vi hinner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0