Äntligen måndag...

eller inte :( Idag är jag faktiskt inte så sugen på att dra iväg till jobb. Jobbar till kvart i 4...suck! Det bra är ju förstås att jag bara jobbar 2 dagar denna veckan...idag o på onsdag. SKÖNT!!!! En lite slappevecka...tycker vi om :) Sitter just nu o äter frukost...en nyttig sådan..



men god.... Ser kanske inte mycket ut för ögat med havregrynsgröt och två ägg...men de är en bra start på dagen :) Vet ju inte vad jag ska göra på jobb idag...tycke rinte om att inte veta. Jag vill gärna förbereda mig lite mentalt på vilken runda det blir eller om det blir bil eller cykel osv. Men men, får hålla mig tills jag kommer dit.
Eftersom Dennis har jouren denna veckan så går barnen på mina tider på dagis. jag får ju hämta o lämna. Idag lämnar dock Dennis för han går inte på jouren förrän kl. 8 men sen hämtar jag i em...blir en lång dag för dem idag...det är dem inte vana vid. Tror förstås inte att demtar skada av det i heller :)
Nä, nu ska ha väcka mina små älskade och serva dem med kläder. Fukost får dem på dagis :) ha en bra dag alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0