Ännu en ledig dag gången :)

Ja, så var fredagen också förbi. Tiden rusar, som alltid så det är inget nytt. Idag då, tja som igår så blev det inte riktigt som det var tänkt. Löptur på löpbandet blev det och skönt var det. Ett riktigt härligt intervall pass med snabb fart och lutning....GÖTT!!! Sen veckorhandlade jag o Dennis. Känns så konstigt utan barnen, båda är ju på dagis så det är lite som förr som när det bara var jag o han <3 Lugnt..hahahah. Fast våra barn är det bästa vi åstadkommit och när inte dem är med så fattas det så klart alltid nåt. Mina älsklingar :) *kärlek*
När vi sen kom hem blev det lunch och därefter var TANKEN att vi skulle fixa sovrummet..hmmm, istället la Dennis sig på soffan och jag tog mig ett varmt bad....riktigt skönt var det för jag frös sååååå mycket. Sen var det dags att hämta gulliganerna igen...som sagt, tiden rusar. MEN, det var faktiskt riktigt skönt att ta hand som sig själv för en stund. Först träning och sen ett bad...istället för att ta hand om barnen elller hemmet etc. SKÖNT!!!
I eftermiddag har vi varit hemma hos familjen på nr 17 för fika och lek. Kul som alltid men också för lite prat som alltid...för mig o Linda då förstås. Vi hann dock klämma in någonstans i allt annat sorl att det snart var dags för en ny date...bara hon o jag :) Så planer för det är igång...
NU är kvällen kommen och barnen lagda, dock inte somnat men dem är i säng i alla fall och det betyder att nu börjar lugnet och VÅR tid. Dennis har hyrt film så det blir mys under filt, framför film och med något gott snacks...så klart. Är det fredag så är det...trevlig kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0