Äääääntligen fredag

Det bästa med att jobba måndag-fredag är att man uppskattar helgen mycket mer. Det är så himla härligt att cykla hem från jobb på fredags eftermiddagen med synen att barnen blir överlyckliga när jag kommer hem, att min man tycker det är skönt att få hem mig, att fredags middagen blir mysig o god och det bästa av allt....jag har heeeela helgen framför mig ihop med familjen. Underbart.
Precis så här har det också varit idag, mysig middag, lek med barnen, gos o nu är det snart sänggång. Då ska jag o Dennis ha lite myskväll och spela spel. Vi gör det ibland bara vi och det är jätte mysigt och kul :) Lite gott tilltugg till det så klart o även ett glas vin kommer sitta fint....som sagt. ÄÄÄÄÄÄNTLIGEN FREDAG!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0