1 Januari 2012

Ja, så var det de här med att lära sig skriva ett nytt år igen...det tar ett tag innan man börjar skriva 2012...2011 går på automatik :) Jag ska utöver det även lära mig skriva under med annat efternamn...hahha. Papperna från skatteverket har inte kommit ännu så än så länge skriver jag under med mitt gamla efternamn. Anyway...
Just nu känner jag mig ganska så mör...Maria, Eddie och Theo gick vid halv 2 tiden och sen plockade vi undan och innan vi kom i säng och somnade så var klockan nog närmare halv 3...inget bra när det ena barnet beslöt sig för att gå upp halv 7. SUCK!! Hahhaha...så lite trött är jag allt. Annars igår så var det en helt perfekt nyår. Maten blev helt ok och vi hade trevligt. Alla tre barnen somnade innan kl.20 och inom loppet av 30 min så det var lyckat. Vi spelade spel och snackade och vid 12 slaget blev det kollning på raketer. Jättekul och trevligt hade vi!!


 
Trots dem tunga ögonen och fina påsarna som hänger under ögonen så ser jag framemot 2012 och första dagen på året. Idag blir det, som det alltid blir, kinamat med mamma o syrrans familj :) Det är tradition och det kan vi inte frångå...MUMS!!!

Mest av allt denna dag så går mina tankar till älskade lilla mormor, som för idag , för exakt ett år sedan gick bort och äntligen fick komma till morfar igen. Det hon mest av allt ville. Du är såååå saknad, såååå älskad och det går inte en dag utan att jag tänker på dig o morfar. Hoppas ni har det bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0