Vardagslyx :)

Jajamen, så här på alla hjärtans dag o allt så tog jag o min älskade man oss iväg på en god lunch ute på Fars hatt. Mums!! Tänkte att vi kunde lyxa till det och passa på när barnen är på dagis. Det var riktigt mysigt, lungt och framför allt gott :)



Dem hade pyntat fint med hjärtan ballonger och tänt brasan som vi så klart hade första parkett till...hihihihi



Där sprakade det och var varmt o gott. Det blev även en kopp kaffe och vaniljhjärta till efterrätt :)
När vi sen kom hem så snörade vi på promenad skorna och drog ut Nisse på en timmes promenad...skönt att gå av maten lite. Nu ska jag bege mig av till jobb igen, men det blir alltid lite lättare när man haft en sån här trevlig och mysig lunch/håla med sin älskling. Det var kvalitetstid för oss och det tycker vi om :) NU...mot jobbet!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0