Söndag

Ja, nu är det dags för veckans tråkigaste dag.. enlig mig då. Varför vet jag inte. I alla fall så känns det ganska så bra med söndag idag.
1. Jag är ledig imorgon
2. Lite mer snö har kommit (åka pulka...wieee)
3. Jag har en date med bästaste Linda ikväll :=)

Jag hade velat springa en runda idag men vet inte riktigt om det är värt det med tanke på min förkylning. Är kanske rätt så onödigt att göra det då...eller? Annars då...jo, dennis sover och jag o barnen är uppe. Dem har ätit sin grötfrukost. Dennis kom hem halv 1 så han kan väl få sova lite till...om jag är snäll...hahaha. Sen får det nog bli en runda med pulkan...passa på, imon kanske allt har smält bort.
Men nu först så ska jag faktiskt ta tag i mina skolböcker...gjorde även det igår kväll så nu är jag igång. Nu ska jag bara komma in i rätt studieteknik för denna kursen, den är såååååå tråkig. Men men, den ska ju göras i alla fall så det är bara till att gilla läget...trevlig söndag alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0