Som vanligt då...

Nä, som vanligt blir det inte som man tänkt sig. I måndags när jag gick hem från jobb skulle vi vara 3 över idag. Idag när jag kom till jobb så var vi två över..jag blev satt på klågerup och ytterliggare en blev tillsatt eftersom en persn på jobb var hemma med sjukt barn, så helt plötsligt var vi bara 1 över...Så det kan bli. Jag fick som sagt var en bilrunda idag och den skulle köras i klågerup. Helt ok runda men den tar sin tid. Även i morse när jag gick till jobb så trodde jag att jag slutade 15:45 men icke...det var ju arbetsplatsträff till 16:30 idag...SUCK!! MEN...vi blev bjudna på semlor :) hihii...goda, utan mandelmassa ska det vara ju.
Så det blev tajt med tiden till Moas gympa men jag hann...jag cyklade direkt till gympahallen när jag slutade och sen hade jag o Moa helt underbar egentid där. Dennis o Albin gick hem igen. Vi hade så mysigt och roligt och när det var slut cyklade vi hem. Då blev det tecknat och sen sängen. Jag har även fått ta mig en skön o varm dusch. Idag när jag gick hem stod jag på cykelrunda imon...4 timmars. Puh!!! Men men , allt kan hända imon som ni vet. Jag hoppas dock innerligt på att det inte forstätter snöa för då blir det inte roligt imon...Åhhh, jag ska be till högre makter inatt :) Nu blir det tv och soffan....trevlig kväll!!!



Albin Aka "Tacomannen" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0