Sol, sol, härliga sol :)

Denna underbara sol är ju strålande ;) Idag har vairt en riktig toppen dag, rent solmässigt. När jag satt i köket och tittade ut så skulle jag nästan kunnat tro, förutom de kala träden och att det är februari månad, att det var en sommardag. Så himla skönt och det känns verkligen att våren är på väg. Det är så underbart härligt :)
När Albin vaknade efter sin middagsvila så tog jag o barnen på oss och begav oss ut till lekan och en promenad. Vi var ute läääänge. Jag är nog inte ensam om att bli så positivt påverkad när det är fint väder. Jag blir så glad i kroppen och tar lite lättare på saker.
Annars idag har vi inte gjort så mycket, jag har fått pluggat en del men det känns tungt och inget kul alls med denna kursen. Skickade in inlämninsuppgift 2 nu precis..men all fakta som ska tryckas in..var ska den få plats?! Usch, nä, inget jag vill tänka på. Vi får ta det som det kommer och hålla våra tummar vid nästa tenta den 16 mars :)
Vi har också lekt så klart...Albin har dock visat ett j*vla humör idag. Suck! Inte en till med Moas humör..puh! Han börjar visserligen lite tidigare än henne men det verkar ändå ha tagit efter hennes envishet och skrikande när dem inte får osm dem vill. Albin har börjat med att klättra in och krypa in överallt. På avlastningsvagnen vi har i köket kryper han in på nedersta hyllan, på skötbordet klättrar han upp på nedersta hyllan. i soffan som ni vet och nu även på tv bänken. Dock nedersta hyllplanet som ligger endast 1-2 dm ovanför golvet men ändå inte så smart med tanke på att tv boxen och DVD spelaren står där och det tar han ingen hänsyn till....Åhhh...dessa barn. Vad ska jag säga. Inget, så just därför säger jag bara....Trevlig kväll!!!



på besök i brandbilen..



O utanpå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0