Småkrasslig :(

Ja, ja känner mig lite småkrasslig...snuvig, ont i halsen och frusen. Nyser gör jag också...stackars mig...hahhaa. Vill inte bli dålig nu, har varken råd eller tid i heller...
Vi hade som sagt en date med Maria o Theo i eftermiddags och det var trevligt till Moa snedtände en aning :( Visade sin bästa sida så klart. När dem sen gått så åt vi middag, lekte, tittade på tecknat och nu sitter jag här med en kopp te och en STOR kanelbulle...MUMS!!!
Som ni säkert alla redan vet så börjar ju den där förbannade melodifestivalen ikväll. Första deltävlingen. Det är ingen höjdare för mig men jag är ju som alla andra svenskar i detta land och måste ju bara se det. Finns ändå inget annat att titta på :( Jag skulle ju plugga men usch vad jag är dålig, orkar ju inte. Vilken dålig karaktär jag har....F*N!! Blir så trött på mig själv...kanske jag tar fram böckerna i alla fall.
Dennis är ju iväg och jag har ingen aning när han behagar dyka upp...hoppas han har skoj i alla fall. Nu ska jag surfa runt på nätet, hänga upp tvätten, titta på tvn, äta min fika och slappa. Imon är det söndag och då har jag o Linda date....middag o bio....woho!!!! TRevlig kväll alla!!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0