Skottdagen...då händer det :)

Ja ni kan inte gissa...idag är dagen, skottdagen den 29 februari, som Albin har valt som sin "jag ska börja gå dag"..hahah. Han är nu 1 år och 2½ månad så han är lite snabbare än Moa men bara med en halv månad :) What ever...han kan gå pågen min. Tjoho!!



Annars idag då? Jodå, dagen har gått i ett som vanligt och jag/vi har hunnit med jobb (jag kompade ut 45 min idag så slutade kvart över 3), ätit middag, lekt på lekplatsen, lagt barnen själv (dennis tränade), städat nedanvåningen och nu pluggat i 1 ½ timme...Puh! Får man lova att gå o lägga sig med gott samvete nu?! Ja, tror det :) Imon är den efterlängtade dagen här och jag ska äntligen, efter mycket sjukdomar från oss och andra familjen, få mysa med bebis. Irirs har redan hunnit bli 1 ½ månad, men är ju fortfarande bebis...mys!! Jag jobbar delad tur imon så det är på min håla som jag kör hem till dem för en god lunch, MASSA prat med Katja och bebis mys....Underbart :) Nu blir det sängen...God natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0