Sitt på gumpen...

Ja,det är överlägset den meningen jag säger mest ju nu med tanke på Albins vistelse i soffan. Ähhh....han kryoer från sidan till sida och ställer sig upp och lutar sig fram osv...Vilket bry ;) Ja, som ni förstår så är vi alla vakna redan...Suck! Kunde ju fått sova lite längre så här på en söndag men men...vem lyssnar på det liksom?!
Moa o Albin sitter i soffan o tittar på Bolibompa...ja, han sitter en liten stund åt gången faktiskt.



Dennis är ute med Nisse och när han kommer hem blir det frukost. Mums! Jag är hungrig faktiskt...hade suttit fint med frukost buffé nu :) Hahha....Under förmiddagen ska vi hem till Dennis föräldrar en runda och i eftermiddag ska jag ta mig en löprunda. NÄ, nu ska jag hålla koll på min påg...soffan dags igen. Trevlig söndag alla!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0