Rösta mer...

Såg just nu att foto på enbart Albin också finns...det är bild nummer 75...rösta på den med vet jag.. TRYCK HÄR . Åhhh...mina söta barn :) Älskar er mest!!!
Nu är äntligen jobbdagen slut, har haft o göra precis hela tiden vilket är kul. Tiden står aldrig still direkt och det är ju skönt. Men till nåt annat...jag måste ha en störning. ja, det kanske låter konstigt men jag har faktiskt funderat på det. Jag kan inte koppla av och bara vara, bara sitta o ta det lugnt osv. I alla fall inte på dagarna, på kvällarna sitter jag gärna i soffan o slappar. Kanske är så det ska vara också eller?
Som idag när jag hade min "håla" på ca 3 timmar mellan jobbpassen. Det första jag gjorde när jag kom hem var inte att sätta mig ner utan det första jag gjorde var att börja plcoka undan, damma, städa på toaletten, dammsuga osv. Sen pluggade jag också....Det är alltid så här, att jag inte bara kan sätta mig ner mitt på dagen och titta på tv/slappa/läsa en bok etc. Det är alltid nåt att göra. Jag borde nog bli bättre på att inte göra nåt alltid. Känna stress över att tvättberget stiger, det är smutsigt på golvet, leksaker ligger överallt osv. Puh!!
Till en annan sak, Dennis var inne o besiktade bilen idag...Suck!! Var inget stort men alltid nåt som ska fixas. Bromsslang fram vänster måste bytas och sen tryckte bromsarna på fram höger :( Jajaja, bara att byta. Måste göras inom 1 månad, annars körförbud..funkar inte riktigt med dennis jour så det det blir verkstaden imon och pengarna flyger iväg. Finns bättre hål att stoppa dem i eller?
Nä, nu blir det duschen, sen kvällsfika för att ladda inför cykeltur imon på jobb...puh!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0