Rena rånet ju :(

Ja,nu har förmiddagen sprungit förbi hemma hos mamma men innan jag o barnen körde hem så körde vi inom jägersro så jag äntligen kunde få fixa foto till mitt nya körkort...nä, jag vet, det är inte fixat ännu. Men nu så, nu är det på den gula brevlådan på väg till Transport styrelsen...woho!!!!
Men för att återgå till det här med att ta foto...puh. 80 spänn!!!! ville den där automaten ta för att fixa 4 foton på mig...rena rånet. 20 kr / st för ett litet skit foto. Ahh...galet. men men, nu är det gjort och det hade säkert inte varit billigare någon annanstans :(



Ingen bra bildkvalitet men här kan ni även se lite av min nya frisyr...Nu får vi bara hoppas på att fotot blir godkänt så jag slipper göra om det.
Nu ska det pluggas här, Albin ska sova och Moa leker med pärlor. När Albin sen vaknar så ska vi till Dennis föräldrar för lite för tidig Alla hjärtans dag fika. Trevlig och gott ska det bli :)
NU blir det skolboken...suck!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0