Puh...helt slut!

Jajamen, som jag gissade så skulle jag nog inte sluta i tid...så sant så. Väglaget var faktiskt bra så det kan jag inte klaga på men det var så ofantligt mycket post. Helt galet. Rundan tog närmare 4 ½ timme och jag kom inte ut förrän halv 12...alldeles för sent. Skulle sluta 15:45 så lite öevrtid blev det allt :(
När jag väl kom hem så möttes jag av mina underbara barn som möter en med sådan kärlek och glädje. Alltid lika kul att mötas upp av dem. Älskar dem så himmelskt mycket. Helt underbara är dem :)
Dennis åkte iväg till brandkåren för någon delegerings grej...jag o barnen lekte där uppe... Vi fikade :) Gott...



Mot slutet blir Albin arg för Moa tar hans sked...hahaha. Det är lite mörkt men hoppas ni kan se ändå :)
Nu ska jag ta o beställa lite foton ...var en jädrans lång tid sedan :( Sen blir det en tidig säng i kväll....trött o sliten. Trevlig kväll alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0