Plugg, plugg, plugg...

Ja, nu gäller det verkligen att ligga i hårt med pluggandet. Nästa tenta är den 16 mars och denna gången har detvarit riktigt segt att komma igång. Vi läser handelsrätt vilket är sååååå tråkigt. Det är inget praktiskt dirket utan bara till att läsa kaptitel efter kapitel o besvara frågor ang vilken lag som ska tillämpas osv. Det blir mycket avtalsrätt, köprätt o fastighetsrätt...känns tungt eller?! Får ju hoppas jag klarar den och jag vet att jag sagt det på förra men denna tentan känns verkligen inte rolig och jag tror ärligt talat inte att den kommer gå vägen. Svårt att lägga upp hur jag ska läsa och vad jag ska läsa....vill inte heller fastna i hjärnkontoret. Hmmm...jajaj, nu ska jag dock ta o läsa o skrova lite innan jag sticker iväg till jobb. Ha en bra onsdag alla!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0