Ny dag...jobb igen :)

Jaha, nu var det en ny dag..torsdag är det tydligen. Idag blir det jobb i vanlig ordning...7:15-15:45...den stora cykelrundan så idag blir det motion. Woho!!! Skönt! Känner mig dock inte helt pigg. Jag är trött, ont i magen och tung i huvudet. Får kanske bli en ipren innan jag ger mig iväg. Usch...jag längtar efter en sovmorgon där jag kan få sova tills jag vaknar och sen ligga o dra mig lite innan jag går upp. Äta frukost och sen kanske gå o lägga sig igen...hahahah. Fast då hade det nog varit skönare med en tv i sovrummet, det har inte vi. Men men, dessa dagar är det lång emellan när man har 2 små barn...det får bli när dem blir större.
Det låter som att det blåser friskt där ute...hoppas innerligt att jag har fel för då blir det inget kul med tung cykel :(
Usch nä, dags att ta tag i det..hoppas ni alla får en bra dag. Hörs senare....tjingeling :) Låt oss drömma oss bort..



Malaysia, dit ska jag någon gång i mitt liv. Mitt absoluta drömställe....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0