Ny dag, ny vecka..för tusan

Just det, kom på när jag skrev runbriken att det faktiskt är en ny vecka nu. Galet...redan v. 6 detta året. Måndag och jag är ledig så idag ska vi, hela familjen åka till busfabriken för...ja, ni hör nog själv....BUS så klart :) Yipeeee!!! Där blir det även lite fika i form av glass, hoppas jag o barnen på i alla fall..hihihi. Jag är dock genomförkyld, inget kul...snyft :( Och jag som egentligen skulle hem till Katja o lilla Iris i eftermiddag men det får nog hoppas över så jag inte smittar den lilla :( Åhhh...jag ville så gärna träffa dem. Men, men till helgen ska vi nog få till en träff.
Och igår var jag ju, som sagt, ute på date med Linda och precis som dem andra gångerna så var det super trevligt, roligt, skoj, lättsamt men...tiden gick alldeles för fort :( Filmen vi såg var Hamilton och den var riktigt bra faktiskt. Jättebra så den rekomenderas helt klart..
Nä, nu ska jag fortsätta med pluggandet innan vi beger oss av till malmö....so long!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0