Min mormor...saknad <3

Ja, så är det. Idag den 5 februari skulle min söta lilla mormor fyllt år...hela 82 år.
Hon är så saknad av mig! Men det som tröstar mig är att hon inte är själv, hon är med morfar, mannen hon fick leva hela sitt liv med. Det känns tryggt och bra. Men ändå, saknade kommer aldrig att försvinna, vill ha er tillbaks. Vill få fika hos er och bara få vara runt er...mögelost mackor doppade i kaffe, dela ägg med mormor (hon fick vitan och jag fick gulan), morfars kakor, deras efterrätter som dem åt efter varje middag...många minnen, fina minnen. Dem kommer aldrig i heller att försvinna. Älskar dig mormor och grattis på din födelsedag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0