Måndag vecka 7...

Jajamen, måndag igen och redan vecka 7...nästa vecka har dennis jouren. Nu när han har jpuren var fjärde vecka så blir det att man håller koll på veckorna nog också..inte bara datum utan nu är det mest vilken vecka det är så man kan planera och förbereda sig för ännu en jour vecka :)
Imorse, som oftast, blev det inte som planerat utan Dennis mådde inte så bra, var sjuk så jag fick dra upp barnen vid halv 7 för att förbereda dem för dagis. Jag började jobba kvart över 7. Men det gick hur bra som helst och inget klydd eller gnäll osv. de var på dagis 10 över 7. Fast Dennis mår bättre nu och hämtar dem i eftermiddag för jag jobbar ju delad tur och slutar inte förrän 18.30. Så kan det gå :) Ang, mitt shcema så har nu min chef sagt att jag ska jobba så som jag gör nu med lediga dagar istället men vår fackliga ordförande på jobbet ska driva detta vidare inom facket så får vi hoppas att jag får rätt till slut. Jag HAR rätten på min sida men det är som det alltid är med lagar...tolkningar. Min chef och företaget tolkar lagen på sitt sätt och ser så klart bara till verksamheten och läser den utefter det. Men men, vi får se vad det blir av det hela...
Idag skickar jag mina tankar till morfar Ove i himlen som har namnsdag idag....Grattis älskade lilla morfar <3
Nu ska jag plugga....sen blir det jobb igen...trvelig dag alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0