löprunda...check!

jajamen, nu var även löprundan gjord. Idag känns det som en riktigt varierande men effektiv dag. Vi har hunnit med besök hos svärisarna, promenad, lek, plugg, bullbak o löprunda :) Så himla gutt!!!
jag har dock inte hittat någon bra app ännu som mäter hyfsat bra. Har just nu Cardio trainer



men Aggarps rundan, som jag sprang idag, blir olika lång varje gång. Skumt! Idag blev den 5.15 km på 25:50 min...Så himla missnöjd med tiden. Jag tyckte jag sprang fort och jag pressade mig och var trött o anfådd när jag kom hem (vilket jag inte brukar vara) och ändå var inte tiden bättre :( Suck! men men, jag har sprungit i alla fall. Så ikväll är jag värd en av bullarna från mitt o Moas bullbak med god ost på och kanske även en av chokladrutorna som vi bakade igår. Måste ladda för jobb imon ju...vet ju inte om det blir bil eller cykel.Hoppas bil för minst jobbigt men hoppas cykel för att jag får röra på mig konstant... Som tur är så är det ju inte jag som bestämmer. Hahhaha!
Jaja, nu ska jag tv slappa o kvällsfika. sen en god natt sömn på det....härligt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0