Lilllördag...igen!

Jaha, då var det åter dags för onsdag, lillördag :) Tycker vi om, det betyder ju att halva veckan är kommen och bara halva återstår. Skönt. Nu när man jobbar igen så ser man framemot helgerna så mycket mer. Det är faktiskt skönt att vara ledig. Jag ska ändå gå in till min chef idag o säga att jag vill jobba 5 dagar i veckan och 6 timmar varje dag istället för att jobba heltid när jag jobbar och vara ledig 5 dagar/månad. Jag tjänar inget på att ha det så här, känns inte som att jag jobbar 75 %.
Men men, har ingen aning om vad jag ska göra idag i heller, vi är så mycket människor över så det blir mycket spilltid. Man kan ju undra hur det blir så?! Idag är vi tre personer över som står utanför...drygt!. Men bra om någon skulle vara sjuk eller VABa.
I eftermiddag blir det som sagt var gympa för Moa, tycker hon är skoj. Jag slutar 15.45 och gympan börjar 17 men det blir inga problem. Allt för mitt barn.
NÄ, nu är det dags att borsta tädnerna och packa matpåse och sen bege sig av mot jobb....Ha en bra dag alla!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0