Laddar..

jodå så atte, här försöker jag ladda inför en tuff vecka. Dennis har jouren vilket betyder att Nisses alla rundor är mina...woho. Jag jobbar själv 7:15-15:45....barnen ska vara på dagis 6:30-16:00...men dem får säker kul. Ni som kan lägga ihop 1+1 förstår nog själv att det imnte blir mycket tid över för annat än, promenad, lämning, jobb, promenad, hämtning, äta och slappning i soffan. puh säger jag redan nu i förväg. Kommer ju vara som att vara ensamstående fast maten är lagad när vi kommer hem :)
Nu har förmiddagen dragit förbi och vi har varit hos Dennis föräldrar. Fast bara Bodil hemma, Kasper var också där och sen kom Eddie o Theo också. Trevligt, dock ingen rolig ljudnivå så skönt att komma hem..hahaha. Eftersom baket gick så bra igår så fick jag lite blodad tand och hade idag tänkt ge mig på att baka bröd o bullar :) Mums!! Morotsbröd och solrosfrö bullar...vad tror ni om det?
men först ska det pluggas lite...så ha en trevlig söndag alla!!!



Moa har lärt sig att skriva sitt namn helt själv...bra för att vara 3 år eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0