Jodå, visst är det vitt

SUck!!..Visst ligger det ett vitt täcke där ute på marken. Min vanliga tur eller vad man ska säga...jajja, min 4 timmars runda idag kommer ju helt klart att ta längre tid än 4 timmar. Bara hoppas på att jag kommer ut i tid så jag kan komma tillbaka i tid och sluta 15:45.
Idag känner jag mig faktiskt ganska så utvilad fast jag har lite vajsing med halsen känns det som. Hoppas inte det utvecklas till något...vill vi inte :( Torsdagen här och imon är det fredag...kan inte säga det nog med gånger men hemskt rent vad veckorna springer på. Galet! barnen går på dagis 15 timmar i veckan nu när dennis är hemma och det funkar toppen. Båda tycker det är kul och lever loppan där. Rätt så svårt att vänja sig med Albins allergi, det finns ju mjölk i ALLT...ja, i stort sett i alla fall :) Man får kolla på alla innehållsförteckningar..
Nä, nu ska jag trycka i mig mina 2 ägg och läsa i skolboken...Ha en bra dag alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0