Jag har slagit på stort..

jajamen, idag har jag slagit på stort...bakat 2 olika saker. Woho!!! Riktigt gott blev båda också så jag har verkligen överträffa mig själv :)



Först äpplekaka...o den brukar ju bli god så det var inget konstigt med det. Sen blev det även...mockarutor/kärleksmums eller vad dem nu kallas...kärt barn har många namn. Riktigt mjuka, saftiga o goda var dem också. 



Nu har Louise precis gått hem efter vår fika/pratstund....dock med en ganska så störande Moa :( Blev inte mycket till lugn stund men men...alltid kul att träffa louise i alla fall :) Nu är det snart dags för middag i vårt hushåll...lax blir det :) Mums!!! Ni kan ju gissa vad vi ska ha för god kvällsfika framför tvn ikväll?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0