i Pysseltagen :)

Hahhaa....vad säger ni om dessa "gubbar" eller kanske "gubbe o gumma" ja, kalla det vad ni vill... fräcka va?



Vi har varit i pysseltagen och den "gubben" till vänster är Dennis. Han har hatt, svans o stavar samt skidor så klart. Min "gumma" Står även hon på skidor (utan stavar, hon är ju kvinna, vi är bäst) ;) pussmun och fjädersvans...svår att motstå helt enkelt. Vad sägs?! Dessa ska få en hedersplats här hemma för dem är så coola helt enkelt :)
Annars då, ja, Moa har varit ledig från dagis idag så hon o jag har varit hemma hos Melvin o Ida för lek. Melvin är från dagis o var han också ledig idag :) Sen blev det hem för lite lunch, jag pluggade och vid halv 2 hämtade vi Albin o sen åkte vi till öppna förskolan där det blev ännu mer lek. Dit kom även Melvin o Elin :) skoj.
NU är kvällen kommen och jag ska slappa framför tvn för att ladda batterierna imorgon...delad tur. Skoj! Ska också prata med min chef igen då jag fått klartecken från facket att jag har allt på min sida ang mitt schema, så det är inte mer att säga om det egentligen.
Nu blir det kvällsfika o mys...o favoriten på tv ikväll. Big Bang Theory...så jädrans ball :) Trevlig kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0