Hur ska dagen gå då?

Ja, det kan man ju faktiskt undra. Hur ska dagen idag gå då? Innan jag gick hemi måndags så fick jag veta att det var cykling idag och inte delad tur. Inget mig emot, slutar tidigare men MYCKET jobbigare. Den rundan jag ska cykla är den värsta cykelrundan i svedala...Suck! O nu är de så att mina ben gör ont sedan löpningen igår och känner sig faktiskt rätt så slut så hur ska det gå att cykla så långt idag då?! Hmmm...återstår att se.
Sen gör mitt högra öga ont också...det kliar, gör ont och ser lite svullet ut....hoppas det inte blir något av det. NÄ, känns inte som en toppen dag helt fysiskt men jag ska ta mig igenom den också.
Just nu kör Albin runt med sin gåvagn och packar den med diverse saker...för tillfället är det alla mössor o vantar etc. Moa tittar på tecknat. Min frukost är intagen, mjölk, flingor o banan...känns som en bra start. NU blri det tandborstning och sen iväg till jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0