Host, snörvel, kli, stör etc etc....

Åhhh, det finns ju inget störigare än att vara förkyld :( Hatar det..Det är täppt i näsan och störig rethosta där det river och kliar i halsen..Åhhh, låt det bara försvinna.
Nu är äntligen kvällen här och eftermiddagen har precis som resten av dagen, flytit på :) Vi har bara varit hemma och lekt. Jag rensade och städade i Moas garderob. Lagade mat gjorde vi också...korvstroganoff blev det. Eftersom klydden, Albin, är mjölkallergiker så bestämde vi oss för att göra 2 olika... vi har nämligen både matlagningsgrädde och mjölk i vår. Vi gjorde likadant med Albins så klart men det fick bli med mjölkfri grädde och havredyck. Kan ju säga som så....det var inte gott :( Inte för mina o Dennis smaklökar i alla fall. Moa smakade det och tyckte det var gott och Albin åt med god aptit så det var ju skönt. Det kan säkert bli gott med dem ingredienserna också men jag är ingen mästekock direkt. Så länge han äter det så är jag nöjd :) Hahhaa...
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det en nyttig, varm o god chokladdricka :) Ledig imon också....ljuvligt :) Trevlig kväll!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0